Thursday, March 25, 2010

Tak Sunyi Lagikk..Yeayy!!!~~

Yuhuuu..skang kat opis aku dah x sunyi lagik dah..b4 neh, aku sorang jerk yg kulit gelap..yang mata x sepet *opssss cam x dak beza ja, hehehehe..yang pakai tudung..tapi skang tidak lagi...aku ada kawan nak bersembang, nak bergosip-gosipping, n kulit sama kaler ngan aku, ada mata boolat hehe beshh beshh...skang aku ada



~









~









~











~










~










~








~













kawan baruu..heheh w'come cT & aZie.. sorang QS n sorang lagi practical student.. ahakzz kamoo menceriakan hari kuu..alamakk, miz my boolat plak..ermm, lama x update bout my boolat kan..x pa lah, next post lah..

*p/s : apsal la peottt x mendatangkan dirinya lagikk nie..alahaii risau la..x kan Lil'cHubBy nak dapat adik kot..huhuhuhuu




No comments:

Post a Comment